Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Kawasaki 650 SX Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
kolombo




Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 23:37, 15 Lut 2009 Powrót do góry

Witam,
kupiłem właśnie kawasaki sx650 i mam może trochę głupie pytanie, ale nie wiem do czego jest taki czarny korek z samego przodu silnika... tuż przed bakiem Sad
Wydaje mi się że jest tam olej w przekładni przekazującej moc z silnika na turbinę jednak pewny nie jestem. Chciałem też zapytać
1) jaki ewentualnie olej tam trzeba wlewać.. ma to być zwykły przekładniowy olej?
2) ile go ma tam być... bo raczej pełno chyba nie..??
3) czy np. po sezonie należy go regularnie wymieniać jak w samochodzie czy nie jest to konieczne Question

Jestem nowy więc jak jakieś bzdury napisałem to proszę o wyrozumiałość..
może ktoś ma taki sprzęcik albo ktoś się orientuję to proszę o odpowiedzi na te pytania. Z góry dzięki i pozdrawiam wszystkich.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 9:05, 16 Lut 2009 Powrót do góry

to jest odpowietrzenie układu zapłonowego , tam musi byc sucho. Jednoczesnie tym otworem sprawdzasz ustawienie zapłonu ,jesli ma byc inny niz fabryczny do fabrycznego masz punkty na płytce i na karterze. Dbaj aby tam nigdy nie było zadnej cieczy.

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kolombo




Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 22:26, 16 Lut 2009 Powrót do góry

sorki, że dopiero teraz ale postanowiłem wrzucić jeszcze zdjęcie togo korka, o który mi chodziło.. tak dla pewności

[link widoczny dla zalogowanych]

ok, więc skoro to jest odpowietrzenie układu zapłonowego to:

1) czy jest gdzieś owa przekładnia o której wspomniałem, która przenosi moc z silnika na turbinę i gdzie ewentualnie należy wlewać olej do tej przekładni??
2) czy są jakieś płyny eksploatacyjne lub cokolwiek, co należy okresowo wymieniać lub chociaż sprawdzać w tym skuterku??

Sorki jeszcze raz za głupie pytania, ale na serio jestem jeszcze zielony.
Dzięki i pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kolombo




Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 15:55, 07 Mar 2009 Powrót do góry

witam,
Witek mógłbyś zerknąć na to zdjęcie które dodałem..
czy na pewno mówimy o tym samym..Wink

sorki że męczę ale widzę że znasz się na tym a ja kompletnie...

odkręciłem ten korek co jest na zdjęciu i wepchnąłem tam ściągacz plastikowy i faktycznie sucho tam jest.. dopiero na samym końcu ściągacza jak wyciągnąłem to był troszkę wilgotny z jakiegoś smaru chyba...
z góry dzięki!!
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Power Sports




Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 0:08, 08 Mar 2009 Powrót do góry

Tam musi być zawsze sucho jak napisał Witek.
To jest 2suw więc oleju bezpośrednio do silnika nie wlewasz.
Nie ma też żadnej przekładni przeniesienia napędu. Napęd przenoszony jest bezpośrednio z silnika przez wał do napędu 1-1.
Postaraj się przynajmniej raz w roku oddać skuter na przegląd - najlepiej przed sezonem.
Podczas pływania staraj się nie zatapiać skutera a po pływaniu zdejmuj pokrywe silnika żeby w środku było sucho.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)