Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 tuleja cylindra kawasaki --> prosze o fachowa opinie piln Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
chrypo




Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK

PostWysłany: Nie 21:42, 23 Maj 2010 Powrót do góry

witam w skrucie odałem do zrobienia cylinder od kawasaki sx 650 na wymiane tuleji , klijent któremu to zleciłem zapewnil ze tuleja jest sprowadzona i bdb firmy ze stanów wiec ok , kiedy przyjechałem po odbiór to jak dla mnie to poraszka (albo przesadzam) klijent mowił ze juz nigdy nie bendzie jak orginał i ze okna sa inne... no ale raczej moim zdaniem powinny sie pokrywac bo teraz mam tak szczeze mówiac inne minimalnie rozmiary okien sacych ... moje pytanie czy moge to tak zostawic i składac czy lipa?

załaczam fotki

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 6:59, 24 Maj 2010 Powrót do góry

Teraz nalezy ja uksztaltowac tak jak fabryczna. Krutko tego nie robil ( fachowiec ). Proponowal bym oddac w dobre rece.

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dziurek




Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 16:10, 25 Maj 2010 Powrót do góry

Chrypo, niechce cię karcić ale po to masz to forum, żeby się zapytać zanim coś oddasz do zrobienia, bo popsuć jak widać bardzo łatwo trudniej potem coś naprawic.

Ja osobiście bym ie odbrał tego cylindra dopóki by nie był nabitych prawidłowych tuleji - jeżeli komuś zlecałeś kupno i ich nabicie.

Do kawy 650 są chyba 3 rózne tuleje w zależnoći od rocznika i rózną się wysokoscią okien z tego co pamiętam, poprostu ktoś zamówił nie te co trzeba.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marek




Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 8:07, 26 Maj 2010 Powrót do góry

W 650 jest chyba tylko jeden rodzaj tulei,w 750 są nawet trzy,w zależności od górnej krawędzi okna wydechowego,ale to nie istotne.Ze zdjęć wygląda że ta jedna tuleja po prawej stronie została źle włożona.Problem będzie z jej wyciśnięciem i ponownym włożeniem.Ponieważ podczas wyciskania można zniszczyć cylinder.Ostre krawędzie okienek dolotowych i wydechu mogą "wydrzeć" z cylindra powierzchnie,do której tuleja przylega.Masz dwa wyjścia.Albo roztoczyć tuleje i ją zniszczyć,wkładając nową,albo frezem ręcznie zlikwidować krawędź okienka wydechowego ,która wystaje poza obrys otworu.Po czym złożyć silnik i sprawdzić jak pracuje,ponowne zdjęcie cylindra to nie tek dużo roboty. Sprawdzić też musisz czy zamki na pierścieniach tłokowych,nie zachodzą na okienka dolotowe.Wtedy wyjęcie tulei będzie konieczne.
Marek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
chrypo




Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK

PostWysłany: Śro 22:08, 26 Maj 2010 Powrót do góry

czyli poprostu najlepiej wycisnac stara tuleje i wcisnac nowa odpowiednia tak? bo kombinacje raczej nie wchodza w gre


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)