Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Big Bore czy Sea Doo 951 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 18:29, 04 Wrz 2009 Powrót do góry

Mam dylemat czy w kawasaki 800 sxr wstawić silnik od sea doo 951 czy ztulejować na 85mm (big bore). Mam więcej pytań niż odpowiedzi. W sumie tuleje już płyną , ale pewnie nie będzie problemu ze sprzedażą takiegio cylindra jakby co .W którą stronę lepiej pójśc ? Nie chodzi mi o.ściganie się tylko bardziej o freestyl.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 8:07, 05 Wrz 2009 Powrót do góry

YAMAHA z cylindrem 760 wystarcza dla 85% miłosnikow freestylu. Silnik 951 jest za ciezki. Dysponuje zbut ruwna moca . DO zabawy potrzeba naglego przyrostu mocy , to zapewnia silnik o krutkim skoku i durzym tloku. Podstawa kadłub yamy. Kilka lub kilanascie zbudowalismy i wszyscy sa bardzo zadowoleni.
Slyszalem opinnie ze niekture sa zbyt mocne , ale w koncu chca zrobic salto czy nie.

Witek

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 15:03, 06 Wrz 2009 Powrót do góry

Masz rację sprawdziłem silnik 951 jest prawie o 13kg cięższy od kawasaki.Na następny sezon zbuduje yamahe, chce ściągnąć ze stanów chyba że tu trafi się lepsza okazja (w stanach 5300usd nówka w kartonie).
a puki co zrobie big bore w kawie i mam pytania:
1) jak ciasno pasujemy tuleje cylindra (tuleja 91,5mm)
2) jak powinny wyglądać kanały pod frestyl (płuki i wydech)
3) gdzie kupić tłoki 85mm lud 85,4mm albo nawet 86mm na swożeń 22mm (znalazłem wiseco ale 84,5mm max i 85 i 85,5 tylko z swożniem 20mm, Group-K ma tłoki 85mm i 85,5mm ale nie piszą na jaki swożeń i nie jestem pewny czy można u nich kupić)
4) do jakiego ciśnienia można bespiecznie sprężać na V-power 99 czy 180psi wystarczy czy można więcej pod 200psi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Stvoreq




Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo

PostWysłany: Nie 21:43, 06 Wrz 2009 Powrót do góry

Przecież nie musisz kupować nówki bo do freestyle będziesz i tak kupował kadłub z karbonu, więc nic opróćz obudowy silnika nie będzie Ci potrzebne bo wszystko inne będziesz zakładał niefabryczne Very Happy więc najlepiej kup sobie Yamahe 701ccm z 1996 roku (ta już z kadłubem 96-07) i załóż 760ccm orginalne Yamahy i będziesz rolował backflipa Smile. Znam gościa który kupił sobie Yamahe Super jeta z 96roku i właśnie ją tworzy, ale do freeride'u więc dokłada do kadłubu redany i rick roy'a a resztę to przy silniku Smile


PS.
Na tej Twojej kawie rolujesz BARREL ROLL'a?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 9:04, 07 Wrz 2009 Powrót do góry

tuleja -cylinder 0,06--0,08
*** ! oto jest pytanie na kture chyba nikt nie zna odpowiedzi.Za duzo zalerznosci .Chcialbym wiedziec ile w zyciu popsulem cylindrow zeby ogarnac temat. NIE ISTNIEJE ZADEN PROGRAM. Podpowiedz --szeroko.
Z tego co wiem to nie bedziesz zadowolony ze swojego pomyslu.
Caly kit Grup K jest dobrym wyborem
Cisnienie sprezania jest wypadkowa pojemnosci cylindra do glowicy, odleglosci tloka od glowicy , sredicy tloka, szerokosci (squish band),i bardzo warzne samego squish. Mysle ze okolo 175 psi do 185 psi przy srednicy tloka 86 mm bylo by bezpiecznie , squish 0,75 incza.
Kadlub z kewlaru naprawde nikomu nie jest potrzebny--narazie!!!!
Zbudowalem durzo yamah nikt nie umie narazie nic konkretnego, a wszycy twierdza ze moc z silnika 760 ich zabija.

Witek

wiecie jak sie dostac do baletu ---- trzega cwiczyc i cwiczyc


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 16:50, 07 Wrz 2009 Powrót do góry

Barell rolla jeszcze nie kręce
Wczoraj kupiłem pustą bude od yamahy super jet i temet kawy zostawiam (cylinder zrobie bo i tak tuleje już płyną), cały sxr z cylindrem big bore lub bez jest teraz do sprzedania a ja otwieram nowy temat i buduje fryestylową yamahe
Laughing Laughing Laughing Laughing benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Stvoreq




Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo

PostWysłany: Wto 18:31, 08 Wrz 2009 Powrót do góry

Życzę Ci powodzenia i takiego samego zapału w budowie Super Jet'a jak przy budowie SX-R Smile

Nie sprzedawaj tej kawy tylko dostosuj do wymogów Super Stocka i zacznij się z nami ścigać, a przy okazji jak już zrobisz Yamahe to będziesz miał okazje pokazać co umiesz szerszej publiczności Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 18:44, 08 Wrz 2009 Powrót do góry

Powiem szczeże że podoba mi się ten pomysł, sxr był pierwszym skuterem jaki w życiu zbudowałem ,na nim można powiedzieć że się uczyłem, wiele żeczy dziś bym w nim zrobił całkiem inaczej (to nie znaczy ż e żle zrobione tylko że mam nowe pomysłły i zrobiłbym to dziś o wiele lepiej i taniej).Nie jest sztuką kupić kit i go zamontować ale zrobić go samemu ,choć wielu zakupów się i tak nie uniknie.yamahe chcę zbudować z pomocą całego forum.

Ps.
Jakie są wymogi super stock?

Benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Stvoreq




Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo

PostWysłany: Wto 18:51, 08 Wrz 2009 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]

8.0

Klasa Open Smile Tam jest wszystko napisane Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Stvoreq




Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo

PostWysłany: Pon 20:49, 14 Wrz 2009 Powrót do góry

I jak zobaczymy Cię w przyszłym sezonie na zawodach?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 21:49, 14 Wrz 2009 Powrót do góry

Sxr jest już robiony pod klase open, choć słyszałem że tam jest największa konkurencja, ale zobaczymy się na bank .Miałem zamiar w tym roku wystartować ale urodził mi się syn i lipa z wyjazdami ale w przyszłym sezonie jak najbardziej. Nie wiem jak tylko co z licencją.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Stvoreq




Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo

PostWysłany: Wto 18:26, 15 Wrz 2009 Powrót do góry

Kiedyś w jakimś temacie Wichura pisał kontakt do siebie. Myślę że dogadasz się z nim Smile

Tak jest największa konkurencja, ale według mnie to dobrze bo ma się większe szanse płynąć obok kogoś i z kimś walczyć Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 23:40, 15 Wrz 2009 Powrót do góry

Mam meila i skontaktuje się


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)