Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 brak mocy w kawasaki sx 650 "stojak" Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 12:16, 03 Paź 2009 Powrót do góry

Nie posówał bym się tak daleko do wymianek, to na bank jest jakaś pierdoła, w zbiorniku paliwa jest filterek, może masz pełno piachu w zbiorniku, pompke paliwa to ty masz chyba w gażniku.komplet naprawczy do twojego gażnika niewiele kosztuje , a najlepiej wykręć gażnik i wyślij do Witkaru.
Jeśli masz filtry paliwa usuń je.Sprawdż przewód podciśnieniowy pompki.Przewody paliwa takie które nie twardnieją kupisz w bydgoszy w firmie sas-kart, tam też kupisz specjalny filtererk paliwa z siateczką 90mikro. W gażniku też jest filterek paliwa.

Właśnie co do tego filterka pytanie do Witka
Doczytałem że podobno można go usunąc i jest wtedy lepsza reakcja nie zabardzo wiem na co przęcież on jest przed dyszą główną więc o jaką reakcję chodzi.Nie zawsze to co piszą na zagranicznych forach jest prawdą, a wiele żeczy nieudanymi experymentami.

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 14:24, 03 Paź 2009 Powrót do góry

Dobrze pisza ,wtedy musisz uwarzac co lejesz. Ma byc STERYLNIE.
Zalerzy jak silnik jest zbudowany -przebudowany wtedy zmienia sie sygnal w kolektorze ssacym, on dziala na mebrane , mebrana na dzwigienke , dzwigienka na sprerzyne ta sie ugina i luzuje zaworek iiiiiiiiiiii spod zaworku wydobywa sie paliwo kture musi przeplynac przez f ilterek I jak go niema to mu latwiej . Prawda ze proste . Potem to jusz proscizna jakies 29 lat i jeszcze sie zastanawiam jaka dysza jaki zaworek i jaka sprerzynka, amorze cos zrobic wymyslec samamu.

Witek

Kto pyta nie bladzi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 0:16, 04 Paź 2009 Powrót do góry

Wszystko jasne czyli w skrócie większa dynamika otwarcia zaworka.

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 9:03, 04 Paź 2009 Powrót do góry

wieksza dynamika i ilosc paliwa z za zaworka. Jesli jest filtr morzesz poczuc jakby lekkie przydlawienie silnika ale to jurz tylko sa szczeguly regulacji. Dla normalnego urzytkownika niewyczuwalne.

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
chrypo




Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK

PostWysłany: Nie 11:28, 04 Paź 2009 Powrót do góry

jeszcze jedna sprawa na silniku mam załozona inna głowice koloru czerwonego i jest na niej wykute 750 czy to oznacza ze od 750-tki? kupiłem go juz z taka i widze ze to nie orginał........


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
chrypo




Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK

PostWysłany: Nie 11:55, 04 Paź 2009 Powrót do góry

dodaje link fotki mojego silnika i głowicy o ktorej mówie
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 11:58, 04 Paź 2009 Powrót do góry

Nie ma znaczenia jaką głowicę masz założoną tylko ile ma cm3, musiałbyś zmieżyć sobie średnicę tłoka bo może masz zrobionego na 750 i pojemność głowcy i wszystko będzie jasne.

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 12:03, 04 Paź 2009 Powrót do góry

To jest bardzo dobra głowica prawdopodobnie z wymiennymi wkładkami na oringach , tylko uważaj bo można ją bardzo łatwo spierdzielić, bo oringi które się tam znajdują mają calowy wymiar 1,74... a nie 2mm.Na wkładce pisze jaka pojenmość komory, i widze że masz ostojnik paliwa ,rożkręć go i wyczyść, a najlepiej wywal i załóż ten filterek co pisałem.

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
chrypo




Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK

PostWysłany: Nie 12:41, 04 Paź 2009 Powrót do góry

o rany benek_b weś mnie nie strasz jakie oringi w głowicy ja ją zwaliłem dwa razy i wymieniałem uszczelkę.... kurde na motorach to się znam perfekt ale widzę ze skutery wodne niby to samo ale jakieś "delikatniejsze" są ... ile powinna mies średnica 650 tłoka a ile 750 zmierzę se to ściągnę jeszcze raz chcę zrobić sobie wszystko na perfekt żeby z sezonie pływać a nie robić


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 13:10, 04 Paź 2009 Powrót do góry

Bez paniki może cię mylę może ta głowica jest na uszczelkę jeśli to monolit to pewnie będzie uszczelka , ale jesli na wkładki to na 100% na oringi.Sciągnij głowice i zrób zdjęcie 650 std 76,00mm a 750 std 80,00mm
A tak apropo skąd wziołeś uszczelki ?

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
chrypo




Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK

PostWysłany: Nie 16:36, 04 Paź 2009 Powrót do góry

wiec tak kupiłem go z brakiem mocy poprzedni własciciel zmieniał uszczelke (tak twierdził) ja oddałem go do serwisu w sopocie (i tu pozdrowienia... :-@ ) wynienił uszczelke i po 5 min pływania dalej to samo ale jak zobaczyłem teraz co tam pod głowica jest to sie załamałem przesyłam linki i powiedzcie czy mozna cos z tym zrobic i wogóle co o tym sadzicie..... ps. nie smiejcie sie nie miałem sówimarki... :-p

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 18:51, 04 Paź 2009 Powrót do góry

Cylinder i głowica to 650, Cylinder tylko na złom lub wymiana tulei i niezła reklama dla serwisu.......................


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 19:11, 04 Paź 2009 Powrót do góry

W sumie jest jeszcze jedna alternatywa do której nie namawiam ,taka na 5 minut
poksipol i do ludzi.
Jak chcesz to mam do sprzedania Kawasaki 750 sxi pro kuupioną po zawodniku z Hamburga bardzo mocno ztuningowaną z nowym silnikiem na zapłonie MSD

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 19:11, 04 Paź 2009 Powrót do góry

Z tego co widze i sie znam to to ma problem termiczny . Cylinder jest do uratowania bez potrzeby wymiany tulei . Widze seryjny silnik kawy 650 z nieudanym tuningiem . Krutko chcesz pluwac zapraszam do mnie lub innego serwisu ktury bedzie wiedzial co dalej z tym zrobic

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
chrypo




Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK

PostWysłany: Nie 19:22, 04 Paź 2009 Powrót do góry

dałem za ten skuterek 2 tys [link widoczny dla zalogowanych] tak wiec chcem cos z niego zrobic ten cylinder słyszałem ze mozna splanowac tylko musze zaniesc i musza ocenic jak głemboka jest "rysa' witek podaj no mi nr do siebie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)