Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 czesci i przeglad skutera Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
pww3




Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 2:08, 18 Kwi 2010 Powrót do góry

witam,

jestem od 1 sezonu wlascicielem yamaha ho fx cruser 2006r. i nie mam za bardzo doswiadczenia w temacie wiec bardzo prosze o porade

chcem przed sezonem wymienic standardowo plyny, filtry, itp i moje pytanie brzmi czy jest szansa na zakup czesci gdzies poza serwisem, tzn. taniej ??? jakies sklepy internetowe, sklepy z zamiennikami czy tylko serwis ?

rowniez skuter jest troche zamulony/wolny jak na 160 koni (scigalem sie z identycznym modelem, ktory mial pelny bak i byl szybszy)

co mozna wymienic w takim skuterze aby wyeliminowac w nim ten minimalny efekt zamulenia, tj. filtr paliwa, filtr powietrza, czy swiece rowniez ?

pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MAD-JANUSZ




Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nysa

PostWysłany: Nie 15:05, 18 Kwi 2010 Powrót do góry

Cześć : świece musisz dać o identycznych oznaczeniach [ 1szt-30 zł.]
filter dostaniesz za jakieś 25 zl w każdym motocyklowym sklepie
podaj im tylko oznaczenia z starego lub zamiennik mozesz zastosowac.
olej najlepiej seadoo -XPS 4storke fullsyntetyk. integruje sie świetnie z wodą
w kazdym servisie za bańke 4 litry jakies 130 zł ale wchodzi o wiele mniej.
stary wysysasz wysysarka z głównego wlewu oleju [ pamietaj jak wsadzisz wysysarke to na dnie jest otwór i do niego musisz trafic by wszystko wssać , filter masz po lewej stronie silnika troche niżej . Jeśli pierwszy raz rozbierany będzie filter powietrza to będziesz miał problem z wykręceniem 2 śrub na obudowie filtra , najczęściej ukręcają się , zastosuj dobry śrubokręt. Filter pow. już tylko w servisie orginał.

Zamula bo pewnie śruba i metalowy wering wypracowane i brak ssania a to już większa mechanika , z kontroluj to i znów pytaj .

Aha najlepiej dla pewności spr. ciśnienie na wszystkich cylindrach , ma być 13 na kazdym !!!! świece są pod filtrem pow. w obudowie .

Radze do serwisu jak delikatne rączki. pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pww3




Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 0:33, 19 Kwi 2010 Powrót do góry

dzieki za odp

czy jezeli moj skuter nie wchodzi na pelne obroty to raczej filtry a nie sruba ?


pozd


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MAD-JANUSZ




Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nysa

PostWysłany: Pon 8:58, 19 Kwi 2010 Powrót do góry

masz prawdopodobnie zużytą świece i nie pracuje ci na jeden cylinder ! a że tam są 4 cylindry to nie słyszysz tego ale skuter odczuwa brak mocy . wymień wszystkie i na wodę test .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pww3




Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 18:25, 19 Kwi 2010 Powrót do góry

dzieki za odp MAD-JANUSZ


a gdzie sie znajduje filtr paliwa ? co ile sie go powinno w skuterach wymieniac ?

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MAD-JANUSZ




Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nysa

PostWysłany: Pon 20:50, 19 Kwi 2010 Powrót do góry

filtr jest w zbiorniku ale to rzadkość żeby był zatkany , za nowa maszyna .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pww3




Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 13:13, 20 Kwi 2010 Powrót do góry

otrzymalem informacje od serwisu ze w moim skuterze nie ma filtra paliwa, pisza ze pompa paliwa jest odrazu w zbiorniku

czy to mozliwe ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MAD-JANUSZ




Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nysa

PostWysłany: Wto 23:28, 20 Kwi 2010 Powrót do góry

tak napewno w zbiorniku i jest tam filtr ale przewidziany na stałe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pww3




Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 18:30, 24 Kwi 2010 Powrót do góry

sprawdzilem cisnienie na cylindrach i niestety nie ma 13

1 - 5
2 - 15
3 - 16
4 - 14


co dalej ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Stvoreq




Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo

PostWysłany: Nie 2:19, 25 Kwi 2010 Powrót do góry

Uszczelka pod głowicą?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SeBa_PL




Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nysa

PostWysłany: Nie 10:16, 25 Kwi 2010 Powrót do góry

pewnie przytarty - pierścienie lub zawory nie trzymają


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MAD-JANUSZ




Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nysa

PostWysłany: Nie 11:30, 25 Kwi 2010 Powrót do góry

Witam sprawdzałeś 2 lub 3 razy to ciśnienie ? bo jeśli na 1-szym masz 5 to nie wesoło masz .
Ciśnieniomierz masz ok oczywiście?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pww3




Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 9:40, 26 Kwi 2010 Powrót do góry

tak sprawdzane bylo 2 razy w serwisie wiec przyrzad raczej ok ...

czy warto sie zajac tylko tym pierwszym co ma 5 czy te pozostale co maja wiecej tez sa godne uwagi...


co dalej ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MAD-JANUSZ




Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nysa

PostWysłany: Wto 15:10, 27 Kwi 2010 Powrót do góry

Witam pww3. kompresja 5 to troche mało jak na ten 20 zaworowy silnik ! Albo poszła uszczelka albo przetarty cylinder lub pęknięty pierścień , w każdym razie czeka cie ściąganie głowicy .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pww3




Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 22:19, 27 Kwi 2010 Powrót do góry

ok dzieki, mam jeszcze pytanie

czy aby sciagnac glowice, trzeba wyciagac silnik ???

rowniez padl mi akumulator i mam do wyboru oryginal za 370zl lub zamiennik za 150zl, czy jest sens kupowac zamiennik bo roznica w cenie spora ale nie chce miec pozniej przygod przy odpalaniu zwlaszcza na wodzie ...

pozd


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)