Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 głowica do kawasaki 650 --->> TRracing 750 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
chrypo




Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK

PostWysłany: Czw 14:13, 03 Gru 2009 Powrót do góry

Witam mam pytaie odnosnie głowicy do mojej kawy sx650 (ponizej linki z fotkami) czy przy ponownym montarzu jej musze ja planować ? i czy moge zaslepic jeden otwór odprowadzajacy wode? i ogólnie jezeli ktos wie cos wiecej na jej temat, czy jest to jakas dobra głowica czy nie?

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
alfmatic




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe

PostWysłany: Pią 0:16, 04 Gru 2009 Powrót do góry

Po pierwsze to głowica do 750 nie do 650 - inna średnica tłoków.

Po drugie zamiast zaślepiać wylot wody. daj drugie wejście na kolektorze wydechowym oraz wyjście na pompie wodnej i będziesz miał wydajniejsze chłodzenie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
alfmatic




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe

PostWysłany: Pią 0:19, 04 Gru 2009 Powrót do góry

jeśli używałeś tej głowicy to jest to przyczyna twojej awarii.
większa średnica komór spalania powoduje detonacje między cylindrem a głowicą poza tłokiem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
chrypo




Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK

PostWysłany: Pią 2:29, 04 Gru 2009 Powrót do góry

sorki za nie fachowy pomiar ale nie maiłem nic innego do pomiaru ale głowica jak i sam cylinder maja te same wymiary czyli jak to rozumiec?

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
alfmatic




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe

PostWysłany: Pią 11:40, 04 Gru 2009 Powrót do góry

Standardowo 650sx ma tłok średnicy 76mm o skoku 74mm kolejne szlify to 76,25mm, 76,50mm, 76,75mm.

Nie wiem czemu twoja głowica ma oznaczenie 750.
Ze zdjęcia pomiar komory spalania wygląda faktycznie na 650.
Cylinder i głowica 650 zewnętrznie praktycznie niczym się nie różni od 750.
Jednak podmiana jest mocno nie wskazana.
Podwieź graty do Witka to ci wszystko właściwie pomierzy i na pewno dobrze doradzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Pią 13:28, 04 Gru 2009 Powrót do góry

Trzeba policzyc komory - za male = spalanie stukowe (buuum)

Przed zamontowaniem trzba by ja przynajmniej zabielic..

Chrypo: zarejestruj sie tutaj:

www.4aces.fora.pl

Pozdro!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
chrypo




Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK

PostWysłany: Pon 22:00, 07 Gru 2009 Powrót do góry

co to znaczy zabielic? moge to sam zrobic?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
alfmatic




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe

PostWysłany: Wto 1:04, 08 Gru 2009 Powrót do góry

zabielić znaczy zeszlifować ale minimalnie góra kilka setnych milimetra
mówiąc prościej musnąć szlifierką
to coś jak honowanie cylindra wygłądza ale jeszcze nie szlifuje na tyle by zmieniać pierścienie i tłok na kolejny nadwymiar.
oczywiście sam raczej tego nie zrobisz
to domena warsztatu z dobrą maszyną


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 7:51, 08 Gru 2009 Powrót do góry

najpierw pomierz czy jest taka potrzeba , szlifujac zmieniasz pojemnosc.
Nawet pare setek

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
chrypo




Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK

PostWysłany: Śro 0:55, 09 Gru 2009 Powrót do góry

wziołem zszlifowałem delikatnie na szkle uzywajac drobnego papieru tyle praktycznie zeby wycyscic pozostałosci z uszczelki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)