Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 GTX 4 tec 185 km 2003 56 h wkręca sie a nie płynie , Ślizga Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
TUPI




Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: MAZURY

PostWysłany: Sob 21:59, 09 Maj 2009 Powrót do góry

Witam wszystkich serdecznie.
Panowie mam duży problem.
Sea Doo GTX 4 tec 185 km z 2003 . 56 h
Przy szybszym starcie tak jakby sie ślizgało sprzęgło tz. na obroty sie wkreca idealnie a nie ciagnie . przy delikatnym dodawaniu gazu mozna sie rozpedzić a przy gwaltownym jak by mielił na pusto . Przy wyjetym skuterze cos wydaje bardzo metaliczne dżwieki przy wkrecaniu sie na obroty i na wolnych tez, w okolicach dołu skutera na wysokości tylnej turbiny . tak jakby sie cos tam rozsypało ? Szukałem na forumi nic nie moge znajeść. Mam port na mazurach w miejscowości Wygryny koło rucianego Nidy więc tez słuzę pomoca . Bardzo będę wdzięczny za pomoc nawet prosze o tel jak ktos cos wie na ten temat o każdej porze dnia i nocy . 504 171 666 Bartek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marek




Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 7:20, 10 Maj 2009 Powrót do góry

Wering albo już śruba do wymiany.Sprzęgło nie może się ślizgać.
Marek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
TUPI




Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: MAZURY

PostWysłany: Nie 9:18, 10 Maj 2009 Powrót do góry

witaj Marku . A co to ten Wering . Gdyie kupi ile moze kosztowac . Czy wymiana skomplikowana. dziki za pomoc .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marek




Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 9:42, 10 Maj 2009 Powrót do góry

Pierścień w którym obraca się śruba.
Marek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
TUPI




Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: MAZURY

PostWysłany: Nie 21:18, 10 Maj 2009 Powrót do góry

DZIĘKI . JUTRO SIE DO TEGO DOBIORĘ . szacunek pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
TUPI




Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: MAZURY

PostWysłany: Pon 18:23, 11 Maj 2009 Powrót do góry

dziś rozebrałem wering byl on przykrecony na 4 śrubkach.
kupiłem nowy wering i okazał sie 1 mm za mały i jest lużno . pewnie tak być nie może . stary wering miałem aluminiowy nowy plastik . nie wiem juz sam o co chodzi. pewnie za mały mi sprzedali . czy w nowym weringu mam wiercic otwory i gwintowac zeby przykręcić go do korpusu . w starym przerwy pomiedzy śrubą a nim wynośiły od 1mm do 3 mm . czy to prawda ze powinno byc na zero.
czekam na pomoc . czy sa rózne wymiary weringów . alu miałem 8mm a plastik nowy 7 mm ,

pomocy !!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
TUPI




Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: MAZURY

PostWysłany: Wto 16:18, 12 Maj 2009 Powrót do góry

Okazało się że ktoś wcześniej chyba podtoczył obudowę żeby włożyć metalowy worning. toczę wear ring z rury *** pod wymiar śruby . dam znać jak wyszło. Może ktoś już toczył z czegoś.???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)