Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Pytanie do Witka. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Marek




Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 22:22, 26 Lut 2009 Powrót do góry

Witam
Splanowałem dość dużo cylindry w GPR 1200R (były wypalone,wstawione tuleje i duże wżery).Boję się że tłok może o głowicę uderzać,nie wiem ile jest jeszcze tam miejsca? Co lepiej włożyć pod cylindry,w razie potrzeby? Dwie oryginalne blaszane uszczelki,czy jedna blaszaną i jedną z klingerytu?
Pozdrawiam
Marek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 8:12, 27 Lut 2009 Powrót do góry

czy ma zawory na wydechu czy nie i jak duzo splaniwales. Jaka ci zostala szczelina miedzy tlokiem a glowica .Od tego zalezy uszczelka. generalnie jesli gruba to jedna aluminiowa . Przy stosowaniu klinkieru musisz wziasc pod uwage jego twardosc i ile usiadzie po skreceniu . Podstawa to pozbyc sie detoncji , jesli miales wzery i powypalane cyl. to jusz cos bylo robione bo to sa wlasnie oznaki detonacji.

Witek

Dobierz wlasciwa szczeline komory spalania


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)