Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 REGULACJA GAZNIKA KAWASAKI 550SX Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Marcel78




Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 9:49, 11 Lip 2007 Powrót do góry

Witam jak wyregulowac gaznik????sa 3 srubki i pokretelko na lince gazu.Po ile je powykrecac???i czy wogule da sie to zrobic??samemu.Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
green machine




Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 94 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 14:09, 11 Lip 2007 Powrót do góry

proponuje bys najpierw poczytal jak gaznik dziala a potem
dopiero zaczal krecic "srubkami" i tak na marginesie
newt mala zmiana ustawien dyszy gaznikowych (to te srubki wlasnie)
moze spowodowac powazne klopoty.
Reasumujac, tryzmaj sie z daleka od srubek Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marcel78




Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 15:21, 11 Lip 2007 Powrót do góry

No wlasnie juz po ptakach srubki zostaly ruszone Sadi teraz trzeba to ustawic tylko jak ???po ile je powykrecac itd,czy jest jakis patent zeby wmiare to gralo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 5:15, 12 Lip 2007 Powrót do góry

Gaznik kawy 550 to dinozaur z okraglom pompom paliwa .Wielki klopot jesli niewiesz co znim zrobic. Najlepiej wymienic go na super BN mikuni ,czyli nowszy typ.
okragly Mikuni
-zreduduj powrut paliwa okolo #60 dysza
-dolna sruba wykrec 2 razy
-Srodkowa wykrec 2 razy
-Gurna wykrec 1 1/2 raza
na wode prubowac plywac i delikatnie regulowac az bedzie dobrze lub do serwisu. Niema zlotego srodka na regulacje --- czasem potrafi to zajac i pare dni. Zalerzy od sruby ,cierzaru plywajacego ,stanu technicznego silnika. Kawa 550 byla produkowana z mebranami i bez mebran (tlokowka). Bazdzo upierdliwa. NO I STAN GAZNIKA.

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marcel78




Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 8:03, 12 Lip 2007 Powrót do góry

ok dzieki powalcze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marcel78




Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 21:27, 12 Lip 2007 Powrót do góry

Jeszcze jedno pytanko co rozumiesz przez to :-zreduduj powrut paliwa okolo #60 dysza??????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 20:48, 13 Lip 2007 Powrót do góry

zredukuj-- sory

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)