Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 SEA DOO RXT X 260 2011 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
wilku




Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 22:57, 30 Sty 2013 Powrót do góry

Witam wszystkich Witek mam pytanie czy jest możliwość wsadzenia silnika 2 cylindrowego do budy rxt x 260 i jaka kasa by poszła pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SeBa_PL




Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nysa

PostWysłany: Czw 10:07, 31 Sty 2013 Powrót do góry

hehehheh dobre Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wilku




Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 11:08, 31 Sty 2013 Powrót do góry

Cześć kryzys idzie koszta trzeba ciąć hehe ekonomika trzeba ulepić za ile kupie silnik rotaxa miałem spxa 97 to się pływało i mniej palił a nie wiem czy wy go nie odkupiliście od koleszki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 8:53, 02 Lut 2013 Powrót do góry

kadłub jest duży można włożyć wszystko tylko jak będzie pływało.
Szkoda czasu i pieniędzy ,

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wilku




Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 9:09, 02 Lut 2013 Powrót do góry

Cześć Witek tamten silnik zobaczę najpierw jak wygląda i czy da się go odratować jak nie to wolał bym coś mniejszego wsadzić tak jak tego ROTAXA bardziej stawiam na spacerówkę i na ekonomię to i kobietę może uda mi się przekonać do pływania.A masz jakiegoś rotaxa na zbyciu?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 9:51, 03 Lut 2013 Powrót do góry

jeśli nie uratujesz silnika to zapomnij o tym kadłubie .
kadłub ma bardzo dużo mokrego dna , czyli ma małe V
pędnik 159mm problem z dobraniem śruby
silnik orginalny posiada duży moment obrotowy
najlepszym wyjściem jest pruba ratowania silnika tego co jest , morze się okazać że to najtańsza opcja.
A tak naprawde to jest teoretyzowanie bez wcześniejszej weryfikacji tego co posiadasz lub będziesz posiadał .
My jesteśmy żeby pomagać - więc jesli coś to zapraszamy.

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wilku




Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 15:38, 03 Lut 2013 Powrót do góry

Cześć dzięki za rade pozdrawiam odezwę się niebawem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)