Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Tuning 750 sxi pro Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Marek




Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 9:13, 09 Wrz 2008 Powrót do góry

Dziurek
Dokładnie jest tek jak piszesz.Jarowi spasowałem tłoki WSM tak jak oryginalne się pasuje.Gdyby zrobić tak z proX-ami to wszystko by się zatarło w cholerę.
Marek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 10:52, 14 Wrz 2008 Powrót do góry

Jaka powinna być tolerancja (min-max)między tłokiem a cylindrem?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Robert




Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 2:28, 15 Wrz 2008 Powrót do góry

Witam wszystkich
Jeżeli chodzi o Tomka silniki to widziałem osobiście na jakich tłokach pływał ostatni sezon przed przerwą i na pewno to niebyły tłoki WSM . Mogę to stwierdzić autorytatywnie ponieważ Tomka silnik na zawodach w Gdyni został częściowo rozebrany bo wpłyną protest od zawodnika z klasy w której startował. Wszystkie protesty i oceny techniczne przechodziły przez moje ręce ponieważ na tych zawodach byłem komisarzem technicznym.
Została sporządzona też dokumentacja zdjęciowa którą do dnia dzisiejszego dysponuje i to nie tłoki WSM
Natomiast jeśli chodzi pozytywną ocenę produktów WSM i SBT to moje gratulacje dla tych którzy w to wierzą, ja uważam że ich jakość i dokładność wykonania nie mówiąc z czego są zrobione pozostawia wiele do życzenia ( trochę lepiej z serią platynową ).
Nie wierzycie to wykonajcie pomiary ( jeżeli umiecie ) tych produktów jakimi są
tłoki, sworznie, pierścienie, korbowody, czopy wałów po pierwszych 100 godz. pracy jeśli w ogóle dolecą do takiego przebiegu.
Witek napisał że nie wie na jakich tłokach leciał Jaro w tym roku ale jeżeli jogo mechanik twierdzi że WSM to właśnie wyjaśnia bardzo głośną prace jego silnika.




Pozdrawiam Robert.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marek




Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 9:17, 15 Wrz 2008 Powrót do góry

Robert.
Ostatni sezon przed przerwą Tomek latał ( bez chyba większych osiągnięć )na maszynie od Piotra S. z Sopotu.Więc mowa jest o dwóch różnych skuterach.Gdzie rzeczywiście nie ma tłoków WSM,są jeśli dobrze pamiętam ( mogę się mylić) proX z jednym pierścieniem 90,00mm. W sumie moim zdaniem to lipa ponieważ przy tak dużej średnicy tłoka zostaje zbyt cienka ścianka tulei cylindra.Może Jarka skuter jest może głośny ale skuteczny.Co do wymiarów tłoki WSM są wykonane z dokładnością do 0,01mm.Spokojnie robiąc szlif cylindrów można brać wymiar z jednego tłoka.Korbowody też są dobre,można spokojnie ( do jazdy cywilnej) w Seadoo 785 i 950 zamiast luźno ułożonych igiełek w główce korbowodu stosować wianuszki z igiełkami.I nic się nie dzieje, a jest w innych przypadkach powodem częstej awarii silnika.Rozsypuje się wianuszek w główce korby na sworzniu tłokowym.Zresztą jeśli masz kłopot z ustaleniem faktów możesz zadzwonić do Jarka,Tomka,Artura z Wrocławia lub Darka z Rybnika i będzie wszystko jasne.
Marek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 12:47, 15 Wrz 2008 Powrót do góry

Panowie a może któryś z was podzielił by się info jaki powinien być luz w kawasaki między tłokiem a cylindrem.......


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 18:49, 15 Wrz 2008 Powrót do góry

Brnek b otwurz nowa dyskusje bo tu zaraz wszyscy sie pogubia. Na temat luzu terz moze byc burza , atak to wogle o jaka marke tloka chodzi .

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 19:03, 15 Wrz 2008 Powrót do góry

Chodzi o tłoki WSM do kawasaki 750

Benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marek




Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 20:36, 15 Wrz 2008 Powrót do góry

Witek.
Zasada jest prosta to i owo plus 0,01 w stosunku do średnicy.100% wiesz o co chodzi.W przypadku WSM i się nic nie stanie.W proX dawałem więcej,dla bezpieczeństwa.
Pozdrawiam
Marek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 22:38, 15 Wrz 2008 Powrót do góry

W kawasaki nie stosuj nigdy innych tlokow jak OM(orginał)
w ostatecznosci proX ktury jest bardzo zblirzony do om , proX jest tlokiem om dla yamahy.
Kawasaki miedzy tlokiem a tuleja 0,10 , Przy wiekszym luzie pekaja spudnice.
MAREK - ostatni skuter Tomka (xp) budowa Franco Detori ,fabryczny tuner RROTAXA Bombariera ,Jeden z moich GURU . Tloki okturych piszesz to fabryczne tloki wyscigowe z jednym pierscieniem wymiar 91,89 . Podobne tloki ma Miller tylko ze kute i dwupierscieniowe . Zeby bylo jasne tloki se drogie inalerzy czesto wymieniac .
Przy mocy z tego silnika 243 KM co 8 godzin.
Tomek kupil skuter od Piotra S chyba po cenie zlomy i dlatego to nigdy nie plywlo . Zreszta Tomek chyba wystartowal na nim niewiele razy jak sie nie myle to tylo 1 raz na Zegrzu .

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marek




Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 18:00, 16 Wrz 2008 Powrót do góry

Panowie Witek i Robert.
Robert.
Jestem po rozmowie z Tomkiem Straszyńskim.Odpowiadam Ci to co usłyszałem.Nikt nigdy jemu nie rozbierał silnika na zawodach.Faktem jest że były protesty innych zawodników.Wiadomo jeśli maszyna innego zawodnika jest zbyt mocna w porównaniu do innych to rzecz normalna.Zapewniam Cię że w tym silniku nic nie było kombinowane.
Witek.Tomek nigdy nie miał silnika XP 951 tuningowanego u Franco Detori.Chyba że mamy do czynienia ze zbieżnością imion, a nazwiska są różne. Ten sezon ma Tomek w plecy, z Belgii maszyna przyszła zbyt późno.Szkoda prawdopodobnie miałby mistrza Polski.Wracając do XP to-"zamienił stryjek siekierkę na kijek".Naprawdę porządnego XP zamienił Tomek z dopłatą na zajechanego parcha.Teraz stoi i czeka,przez zimę trzeba go doprowadzić do porządku i uruchomić.
Pozdrawiam
Marek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 20:54, 16 Wrz 2008 Powrót do góry

Marek chyba nie piszesztych głupot rzeby mnie zdenerwowac.
Własnie ten zajechany parch byl kiedys budowany przez Franco. Staraj sie czytac dokładniej .
Ja osobiscie po moim protescie mu rozbieralem silnik ten przygotowany w Belgi , co go potem zamienil (z doplata) u PIOTRA . Po zdjeciu glowicy okazalo sie ze pierwszy tlok jest zatarty , i jeszcze tak dzialal i szukal tlowow proX 0,75.. Protestowalem jego cisnienie w silniku , Klasa stok cisnienie stokowe 135 do 160 psi Tomek miał 175 PSI . 135 -- 145 psi cisnienie normalne 160 psi posiada RXX. To było w Gdyni Wtedy plynolem gsx L zejolem 3 miejsce . Mysle ze nie rozmawiales z Tomkiem , a jesli to znaczy ze !!!!!!!!!! skoda chlopa
Posiadamy cala dokumentacje tegi zdarzenia . CZY COS JESZCZE CHCESZ WIEDZIEC POMOGE W MIARE MORZLIWOSCI

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)