Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 tuning SJ700 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Marcin




Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bałtyk

PostWysłany: Nie 16:39, 02 Gru 2007 Powrót do góry

kto mi zrobi tuning mojego SJ 700 z 2002 roku? najlepiej żeby był z okolic Gorzowa Wlkp. mam fabryczna maszynę i trzeba dac więcej mocy, interesuje mnie freestyle a nie wyścigi.


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 17:56, 02 Gru 2007 Powrót do góry

zadzwon (022) 7230824


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
green machine




Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 94 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 17:14, 20 Gru 2007 Powrót do góry

B pipe i glowica o wiekszym cisinieniu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
green machine




Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 94 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 17:16, 20 Gru 2007 Powrót do góry

jest pare modyfikacji zwiazanych z freestylem ktore nie beda cie kosztowaly ani grosza a poprawia manewrowanie skuterem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marcin




Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bałtyk

PostWysłany: Nie 12:51, 13 Sty 2008 Powrót do góry

[quote="green machine"]jest pare modyfikacji zwiazanych z freestylem ktore nie beda cie kosztowaly ani grosza a poprawia manewrowanie skuterem[/quote]

co masz na myśli?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
green machine




Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 94 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 14:32, 15 Sty 2008 Powrót do góry

wytnij ksztalt litery D w rideplate, przesun kulke mocujaca linke w
pompie by pomniejszyc promien skretu, skroc handlepole, zalatw maly
akumulator(moj to 1/3 standartowego), wytnij wszystko z maski i
wyklej na nowo lzejszym materialem.
podaj maila to przesle pare fotek i zajarzysz o co chodzi.
pozdro Pedro Karramba Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 10:53, 17 Sty 2008 Powrót do góry

śruba śruba śruba ,bez dobrej śuby yamaha nieistnieje .2002 rok jest śuba aluminiowa i co bys nie zrobil to szkoda pracy. Przebuduj silnik do paliwa 91 oktan gazniki głwica cylindry zaplon ,oczywiscie muwimy o orginalnych czesciach ( bez kupowania bajerow ) Jesl wiesz jak to zrobic.
inaczej morzesz tylko zepsuc . Kup rure (B) iefekt fantastyczny. Zbudowalismy pare sztuk klijeci szczesliwi . jest to najtansza wersja i najtepszy efekt w stosunku do poniesionych kostow (morzesz wierzyc lub nie) Na Polskie warunki ( temat przerobiony przez kilkanascie lat )

Witek

ILE WARZYSZ TO BARDZO WARZNE PRZY DOBORZE SRUBY


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marcin




Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bałtyk

PostWysłany: Sob 11:41, 19 Sty 2008 Powrót do góry

[quote="witek"]śruba śruba śruba ,bez dobrej śuby yamaha nieistnieje .2002 rok jest śuba aluminiowa i co bys nie zrobil to szkoda pracy. Przebuduj silnik do paliwa 91 oktan gazniki głwica cylindry zaplon ,oczywiscie muwimy o orginalnych czesciach ( bez kupowania bajerow ) Jesl wiesz jak to zrobic.
inaczej morzesz tylko zepsuc . Kup rure (B) iefekt fantastyczny. Zbudowalismy pare sztuk klijeci szczesliwi . jest to najtansza wersja i najtepszy efekt w stosunku do poniesionych kostow (morzesz wierzyc lub nie) Na Polskie warunki ( temat przerobiony przez kilkanascie lat )

Witek

ILE WARZYSZ TO BARDZO WARZNE PRZY DOBORZE SRUBY[/quote]super, ja ważę 80kg, ile by mnie ta przeróbka u Ciebie kosztowała?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
green machine




Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 94 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 16:49, 19 Sty 2008 Powrót do góry

jezeli juz o powaznych modach mowa to rzeczywiscie sruba, glowica i rura.
Factory B pipe the best ale tez najdrozsza.
Sam mam B pipe , glowica 170 PSI, i wiekszy gaznik(jeden niestety, baza to 61 X).
Jesli slabo z finansami to proponuje jakas tansza rure na poczatek, cos nawet z 650, rozwiercone tylko by pasowalo.
Cena B pipe to okolo 795 $, uzywana nie do zdobycia Twisted Evil
glowice mozesz sciac albo kupic ADA albo RIVA za 350$
zmiana dysz w gazniku to pryszcz.

W sumie jesli twoj skuter jest jak z fabryki to osobiscie zaczalbym od rury, fabryczna ma duze restrykcje.

Pobaw sie charakterystyka prowadzenia skutera, nawet nie wiesz ile mozesz zrobic samemu bez kupowania drogich czesci, ten kadlub plywa juz
18 lat, wiele mozna zmienic pod siebie, tym bardzej ze mowimy
o freestylu, moc ma znaczenie jesli jesli chcesz robic flat water backflips.
Na falach natomiast wazniejsze jest to bys mogl prowadzic i kontrolowac skuter w sposob perfekcyjny i tobie ajwygodniejszy. Twisted Evil Razz Twisted Evil
pozdro i powodzenia w rolowaniu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 17:50, 20 Sty 2008 Powrót do góry

o pieniadzach nie rozmawiamy bo niewiemy co robic .Morze propozycje GLOWICA jak malo kasy to przerobic maks to do165 psi .Powyzej tego cisnienia trzeba stosowac glowice ze srubami zewnetrznymi , inaczej morze ulec uszkodzeniu 1 cyl peka na kolektorze ssacym Przetestowane.
Jestem zwolennikiem stosowania glowic monolitycznych , niema co wnich drzec w przeciwienstwie do glowic wwarstwowych z wymiennymi kopulami. Jesli chcesz uzyskac wieksze cisnienie niemasz wyboru. USZCZELKA przy seryjnej glowicy jedno warstwowa bdb jest uszczelka mieka nie podlega czestej kontroli . CYLINDER *** (PORTY) zrobione do stylu wolnego przez kogos kto wie co trzeba wtym cilindrze zrobic , Jestem przeciwnikiem BB rozwiercania cylindra do zabawy chyba ze ktos jest fachowcem. Tuleja cienka podatna na odksztalcenia i pewniecia. Lepiej cylinder od 760. TYLKO JAK TO JEST TAK ZROBIONE KTO DA RADE. KARTER ne nalerzy za durzo rzezbic Wzrasta skodliwa pojemnosc komory korbowodowej. MEMBRANY durze i orginalne dlugo rzyja. GAZNIK dwa male niz jeden durzy morzna polemizowac .Jeden dorzy TYLKO I TYLKO DO STYLU WOLNEGO!!!!!!! silnok jest horowity przy dlugich prostych Kto unas sie tylko bawi na falach. Skuter na wode gaz pelny itak dlugo po prostej arz nie fikniemy lub koniec jeziora, WYDECH no niestety (B) hociarz orginal na koncu dolektora ma srube ktura po pewnych ??? pomorze nam dogrzac wydech .Orginal ja bym go nieprzekreslal.ZAPLON orginalny uwarzam ze wystarczajacy tymbardziej ze budujemy silnik do FS.Filtr powietrza orginal najlepiej stara yama. I JA to napisalem???

Wszystko co to napisalem jest moim doswiatczeniem ( wieleeeeeeeeee lat)budowy silnikow 2takt motocykle wysciowe cross skutey wodne.

Witek
kto pyta nie bladzi

Bym zapomnial Marcin skontakyuj sie z Zielonym(sory) moze on by CI wyszukal rure (B) na PWCtudey lub x-h2o morze ktos ze znajomych mma.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
green machine




Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 94 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 5:17, 21 Sty 2008 Powrót do góry

witek
z rura to nie da rady, teraz wszyscy sie rzucaja na to jak sepy Twisted Evil .
Poza tym factory pipe zprzestala produkcji tego na jakis czas dlatego ceny takie powalone. Na szczescie zaczeli bic rury na nowo, wiec nie ma strachu.

Marcian, sLuchaj Witka, on wie co Tobie potrzebne, jesli potrzebujesz
czesci to zaczne sie rozgladac, nie wydawaj bezsensownie
kasy na swiecidelka z Blowision albo X metal.

ps.
Witek jesli sam cos potrzebujesz, pisz, tutaj caly rok cieplo wiec
skuterow sporo, pozdro Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
puma




Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 12:18, 29 Sie 2008 Powrót do góry

Idzie zima więc bede sie pomalutku szykował do modyfikacji mojej sj700 zielony czy wyslesz mi na meila te zdjecia , o których pisałeś wcześniej. [link widoczny dla zalogowanych].
Chciałbym zacząć od wymiany śruby i wydechu. Jaką śrubę dobrać pisaliście, że ma na to wpływ waga, ja waże jakieś 115kg w trakcie sezonu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 20:47, 07 Paź 2008 Powrót do góry

podaje ci linka gdzie wszystko ci dobiorą [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)