Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 ATP Flame Total Loss Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Pią 12:01, 13 Lis 2009 Powrót do góry

Ponizej email z ATP:

"Hello Andrew

When thinking of the ATP Flame system you need to forget about MSD T/L. These 2 are totally different systems and cannot be compared to each other.

- weight of flywheel [b]718 grams [/b]

- example of curve setting (graphic maybe) as this system is fully programmable we can set the curve really easy. There are no limitations with the system whatever curve you can think of you can put in again don't think of it as the same as the MSD. The MSD you cannot plot a true curve. With the ATP Flame system you can plot whatever timing points you want at every 250 RPM, you can have any rev limit you want and you can program 2 separate timing curves and switch between them whilst riding, you cannot do any of this on an MSD T/L

- details about coils (strength?) The Flame system has been optimised to use the OEM coil so that everything can fit in the OEM electric box for maximum reliability.

- [link widoczny dla zalogowanych] there is alot of information here, along with pictures of what you get in the kit. We usually program the units to the customers engine spec. The program leads are additional and a waterproof switch i.e [link widoczny dla zalogowanych] is recommended if the customer wishes to be able to switch between curves. The lead when connected utilises Hyper-terminal which is part of Windows. "

Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Pią 13:05, 13 Lis 2009 Powrót do góry

Normalna cena: 4 tys pln

Cena promo dla 2 pierwszych sztuk: 3500

Pod wzgledem ustawiania zaplonu, wagi kola, umocowania w kadlubie i mozliwosci programowania z kompa oraz przelaczania podczas plywania pomiedzy 2 krzywymi - MSD moze sie schowac..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 22:06, 13 Lis 2009 Powrót do góry

Czyli jest tak jak pisałem (to jest tylko moje zdanie i mogę się mylić) że to jest to samo co T3 tylko z możliwością ingerencji w krzywe wyprzedzenia z możliwością ustawienia dwóch niezależnych konfiguracji przełączanych podczas płynięcia(fajny bajer tylko do czego?), daiałających na oemowych cewkach ,czyli w/g mnie brak prawdziwego(wielkiego) 'kopa" na świecy


Wada MSD to waga 1lb 11.8oz to jest chyba 787gram o ile dobrze licze to więcej niż ATP

Może wypowie się ktoś bardziej zorientowany......

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 10:55, 14 Lis 2009 Powrót do góry

Aby urzywac MSD trzeba zrozumiec sposub programowania ( ustawienia przelacznikow ) jesli to zrozumiesz bedziesz z tym zaplonem szczesliwy. Wymyslono tyle zaplonow a MSD nadal trwa .Posiada w swojej ofercie zaplon programowany s komputera , do samochodu i motocykli nikt nie powiedzial ze nie dziala w PWC . Poswiecilismy MSD bardzo durzo czasu jak i innym zaplonom , znaszego doswiadczenia wiemy ze jesli chcesz wybuchu mieszanki i mocy w silniku urzyj MSD . ALE jesli nie jestes techniczny urzyj innego zaplonu o stslej sprawdzonej krzywej zaplonu .Zaplony innych producentow programowalne z kompa nie maja tej energi. Piszac krzywa musisz wiedziec co robisz albo wydlurzysz zycie silnika lub skrucisz .

Witek

Mysle ze pare gram nie robi ruznicy .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dziurek




Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 18:05, 16 Lis 2009 Powrót do góry

Z tego co wiem to MSD jest developmentem , które tworzy dla mas -wielka corporacja , która zrobi produkt przez ogół dla ogółu,nie zauważyłem bo total loss się zmienił od jakiegoś czasu, bo po co, mają produkt który się dobrze sprzedaje , robi plan sprzedażowy i szkoda im kasy juz na akutalizacje.
MSD to wielka corporacja tysiące m2 hal- linie produkcyjne.
Natomiast ATP jest firmą specjalistyczną, która jak tylko może i odkryje cos nowego odrazu updatuje swoje produkty zastepując stare rozwiązanie i jest produkowana przez Orów dla Orów.
ATP jeszcze 2 lata temu miało warszatacik 50 m2 teraz niewiele większe ale tylko w tym roku kupili kolejne 3 maszyny sterowane CNC.
Wierzcie czy nie , ale my za samymi Angolami jestesmy w szerkiej Dup... co tu gadać o USA, własnie wróciłem od James-a Bushella - Mistrz UK CC i po tym jak mi pokazal jak to wszytsko jest u nich zorganizowane jeszcze do siebie nie doszedlem,
na kazdym kroku jest oczko wodne specjaliztycznie przystosowane do uprawania sportow wodnych, ogrodzone, z bojami, slipem - przeżyłem szok. Praktycznie/ nadal co weekend maja organizowane zawody/ eventy rodzinne czy drużynowe. U nich to jest całe społeczeństwo jetskierów- Apropo polecam prenumerate - ja juz mam od jakiegos czasu.
Z tym Total lossem to jest jakby powiedzieć że tłoki Proxa sa lepsze niż tłoki Rotax Racing , no owszem są ale dla przecietnego " Pływacza".
A wy Panowie to juz nie zwykła wycieczka nad jeziorko tylko godziny treningu na wodzie jak chcecie coś pokazać.
ale mam przemyślenia hee


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Wto 11:14, 17 Lis 2009 Powrót do góry

Smile

Dodatkowym plusem ATP to jest to ze zaplon mozesz ustawiac dokladnie co 250 obr/min (MSD nie jest chyba az takie dokladne), no i przedewszytkim nie miesci sie w fabrycznym pudelku z elektryka (jak dla mnie bomba - widzialem u SAxo MSD i caly czas mu sie cos rozpiernicza, zalewa, padaja jakies przelaczniki..

Co do 2 krzywych to mozesz miec np. ustawienie typowo freestylowe, lub np. freeridowe, lub moze np ekonomiczne..?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)