Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 brak mocy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
ANDREW




Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 176 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 10:00, 15 Cze 2010 Powrót do góry

Ok jeszcze raz sprawdzę ciśnienie tylko jaką wartość powinien mieć silnik 800 w gsx?
i wyreguluje gaźniki wg ustawień fabrycznych, ile obrotów?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 17:48, 17 Cze 2010 Powrót do góry

cisnienie 145 psi .
duł 1 1/4
góra 0 do 1/2

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marek




Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 20:38, 17 Cze 2010 Powrót do góry

Może masz rozszczelniony karter? Uszczelniacze na wale nie trzymają.Zbyt małe podciśnienie w karterze powoduje że za mało paliwa na tłok silnik dostaje.Ciśnienie w komorze spalania w tym przypadku nie ma znaczenia,to dwusuw.
Marek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ANDREW




Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 176 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 10:33, 18 Cze 2010 Powrót do góry

jak na razie cały czas dostaje za dużo paliwa i zalewa świece.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ANDREW




Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 176 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 14:31, 18 Cze 2010 Powrót do góry

Widzę tylko jedną śrubę do regulacji. sorry może głupie pytanie ale nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym góra i dół


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marek




Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 20:02, 18 Cze 2010 Powrót do góry

Hi to wysokie obroty,Lo to niskie.Na [link widoczny dla zalogowanych] masz wstępne ustawiania.
Marek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
hubson19




Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 9:23, 19 Cze 2010 Powrót do góry

Witek jest wielki Smile łubudu Smile
Tak naprawde juz uzyskałes odpowiedz na swoje pytanie Smile
a ten GtX to czasem nie jest RFI ?? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ANDREW




Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 176 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 21:30, 27 Cze 2010 Powrót do góry

I się wyjaśniło.... po zdjęciu głowicy ukazał sie koszmar ...

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Dziwi mnie tylko że kontrola kompresji nic podejrzanego nie wykazała

Jeden cylinder ma kilka głębokich rys nie wiem czy nadaje się do szlifu, czy dostanę tłok na taki szlif?

Do wymiany będzie głowica, tłok jeden lub dwa, pierścienie, uszczelki jaki będzie koszt samych części pi razy drzwi??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dadur




Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 7:53, 19 Wrz 2010 Powrót do góry

Dzień dobry. Mam problem ze swoim Kawasaki 750 model FIB 8 rok 1993 sprowadzony ze stanów. Problem jest taki że nie wkręca się na obroty.Wymieniłem cały zestaw naprawczy gazników, moduł zapłonowy,mierzone ciśnienie.Na sucho też nie wchodzi na obroty.Czy może ktoś mi dać wskazówkę gdzie szukać przyczyny? Pali od pierwszego dotyku.Dziękuję za odpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ANDREW




Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 176 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 18:41, 19 Wrz 2010 Powrót do góry

mój też miał 14 na każdym cylindrze po zdjęciu głowicy ukazał się obraz widoczny powyżej, sprawdź jak wyglądają tłoki i cylindry tylko jak zdejmiesz głowice to uszczelka chyba będzie do wymiany no ale niestety...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)