Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Budowa YAMAHA SUPERJET do freestyle'u Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Stvoreq




Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo

PostWysłany: Śro 16:52, 30 Wrz 2009 Powrót do góry

Ten z kulką jest mniej szczelny niż ten gumowy dzióbek, bo jak skuter stoi na wodzie to ta kulka sobie poprostu pływa przez co zawór jest otwarty do połowy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 17:26, 30 Wrz 2009 Powrót do góry

Dzięki
W takim razie boki zostawiam, ćwicze dalej temat wylewek, korek wleu nie jest mi potrzebny bo zbiornik mam od kartinga, tył będę jeszcze podcinał w D tylko czekam aż zamontuje turbinę i trym żeby na pałe nie ciąć.Trym mam z SXRa Wamiltsona tylko chcę dokupić dysze sterującą od Waveblastera +50mm i zrobić to na 40st. z manetką Blowsiona bo ta W... jest za krótka i mało wygięta tak że za mało linki ciągnie.
co do gażników to jeszcze nie wiem na razie kupiłem po super okazyjnej cenie gażniki 46 lub 48mm robione przez niejakiego B"Onila firmy Waterkraft z kolektorem R&D podkładką Blowsion i jakimiś mega zaworami na alumuniowym robionym na CNC korpusie (nie wiem co to jest bo jeszcze płynie)
Mam jeszcze pytanie czy wzmacniać skuter po bokach od srodka może jedną warstwą ? tam gdzie była pianka.
A co sądzicie o tych zaworach
[link widoczny dla zalogowanych]

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Stvoreq




Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo

PostWysłany: Śro 22:53, 30 Wrz 2009 Powrót do góry

Nie miałem nigdy z takimi bajerami do czynienia, pozatym na twoim miejscu wolałbym coś miękkiego, jak już koniecznie mały to te dzióbki gumowe. Lepiej walnąć kolanem w taki miekki zawór niż w plastikowy, a ze zdjęć wygląda że dość daleko on by wystawał. Pamiętaj że w racingu raczej nigdy nie uderzysz w swój skuter spadając, ale we freestyle bardo możliwe że będziesz miał bliskie spotkanie ze swoją maszyną.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 23:49, 30 Wrz 2009 Powrót do góry

W tym roku już miałem na prawej nodze 5 szwów i wyciągane odpryski piszczela po popisie w dziwnowie (rana jeszcze nie do końca zagojona), no i urwany sznurek kiery w SXR a back flipa i tak nie było. Te zawory mam zamiar montować wewnątrz skutera , na zewnątrz nic nie będzie wystawało.Zerknij tu
[link widoczny dla zalogowanych]

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Stvoreq




Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo

PostWysłany: Czw 8:06, 01 Paź 2009 Powrót do góry

aaa więc tak to ma wyglądać, no to rzeczywiście by pasowało, ale co do szczelności tych zaworów to niestety nie pomogę bo nigdy ich na oczy nie widziałem, ale pamiętaj że i tak mimo tego jakie by nie były zawsze będą przeciekały Very Happy Dlatego jak nie pływasz to wyciągaj skuter na brzeg, albo najlepiej stawiaj na stojak lub przyczepkę, bo najbezpieczniej a i piach nie będzie myszkował po skuterze Smile

Naucz się najpierw innych trików później za backflipa się bierz Razz w polsce to nawet na fali chyba ciężko go będzie zrobić, bo mamy za krótkie fale.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Pią 11:50, 02 Paź 2009 Powrót do góry

2 płynące obok siebie motorówki robia wystarczająca fale na BF.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Pią 14:29, 02 Paź 2009 Powrót do góry

Popatrzylem troche na zagranicznych stronach - tyle laczenie moznaby obciac zupelnie na plasko - to zmniejszy opor wody przy wyjsciu z wody przy trickach typu BackFlip, Big Throw, etc

Co do plyty to sugetia by sprobowac seryjna wycięta w "D"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 16:13, 02 Paź 2009 Powrót do góry

Czytasz w moich myślach, dziś właśnie wyciełem D i podciołem tył na prosto, zastanawiam się czy tak jak piszesz nie podciąć go całkiem ,widziałem już tak podcięte na forach.Tylko problem zaczyna się robić z wzmocnieniem tego tyłu, chyba że położyć laminat od samej góry do samego dołu (jeden laminat na niebieskie i białe) i może skręcić jeszcze śrubamo po bokach?
A wygląda narazie to tak
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a taką patryzantkę robią w stanach
[link widoczny dla zalogowanych]

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 16:21, 02 Paź 2009 Powrót do góry

Co do płyty to nie mam wzoru żeby zrobić formę , więc potrzebuje pożyczyć płytę do zrobienia formy (płytę oddam nie uszkodzoną ani poplamioną). W zamian pożyczę formę do odlania foothodów lub tubiies III blowsiona z oryginalną instrukcją montażu do wszystkich stojaków (bardzo ważne odległości) dopuszczone JBSA.

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Stvoreq




Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo

PostWysłany: Pią 20:28, 02 Paź 2009 Powrót do góry

Z chęcią bym pomógł z tą płytą, ale nie znam nikogo kto posiada oryginalną płytę. Chodź jest jedna osoba która może ją posiadać, więc jak tylko będę się widział to zapytam czy posiada.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Stvoreq




Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo

PostWysłany: Pią 23:35, 02 Paź 2009 Powrót do góry

Jak chcesz to wyślij mi swojego maila na PW to wyślę Ci parę fotek z Pragi gdzie widać dna i ogólnie skutery, tylko niestety wszystkie fotki są przy trickach, bo nie pomyślałem żeby zrobić fotkę jak stały na przyczepach


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 1:02, 04 Paź 2009 Powrót do góry

Dzięki za foty, ale to co zobaczyłem całkowicie buży moją kancepcje. Tyły oni mają podcięte pod kątem prostym a "D" wycięte po całej szerokości skutera.W poniedziałek zobacze jak to będzie wyglądało od strony technicznej.Tak na chłopski rozum to podcięcie po kątem jest kożystniejsze od kąta prostego , podcięcie pod kątem da mniejsze opory jak kąt prosty chyba że zle rozumuje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Z cięciem jest mały problem NIE MA ODWROTU.Jak ciąć o to jest pytanie?
Najlepiej zerżnąc od mistrzów tylko że ja ich nie widziałem.

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Stvoreq




Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo

PostWysłany: Pon 9:17, 05 Paź 2009 Powrót do góry

Zdjęcia z Pragi dla wszystkich Smile

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Pon 13:44, 05 Paź 2009 Powrót do góry

Benek, pozycze plyte za niedlugo - ostatnie kilka plywan i mozesz ja tuningowac...

Co do foto z USA - koncepcja sluszna ale wykonanie - FATALNEEE! NIe scinalbym na plasko zupelnie - laczenie zostawic nie scinac do konca. Jak juz tniesz to pomysl nad przerobka noska/dziobu (tam tez warto go zkrocic - mniej zawadza o wode np. przy BF) - ale przemyslanie bo jak superjeta przy wskoku do wody "otworzy paszcze" to tylko pletwonurkowie do niej dojda Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Pon 14:05, 05 Paź 2009 Powrót do góry

[quote="benek_b"]Dzięki za foty, ale to co zobaczyłem całkowicie buży moją kancepcje. Tyły oni mają podcięte pod kątem prostym a "D" wycięte po całej szerokości skutera.W poniedziałek zobacze jak to będzie wyglądało od strony technicznej.Tak na chłopski rozum to podcięcie po kątem jest kożystniejsze od kąta prostego , podcięcie pod kątem da mniejsze opory jak kąt prosty chyba że zle rozumuje
---------://images49.fotosik.pl/209/4f775d24be3b30b2med.jpg
---------://images38.fotosik.pl/205/5f7063e15e0f7da1med.jpg
Z cięciem jest mały problem NIE MA ODWROTU.Jak ciąć o to jest pytanie?
Najlepiej zerżnąc od mistrzów tylko że ja ich nie widziałem.

benek[/quote]

Wyciecie takie jak na fotoach z Pragi nie jest nowoscia - zauwaz jak daleko "poza" (de facto poza dno)skuter wychodzi turbina. Takie konstrukcje preferuje np. A. Lenzi. To daje efekt calosci jak wycieta plyta "D" tylko w znacznie wiekszym wymiarze. Skuter jest krótszy, turbina jest bardziej z tylu - nie jestem jednak pewien czy wtedy skuter nieplywa tylko w jeden sposob - do gory Smile, co niekoniecznie jest wskazane...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)