Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Budowa YAMAHA SUPERJET do freestyle'u Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 19:55, 11 Wrz 2009 Powrót do góry

Kupiłem na allegro goły kadłub od superjeta i mam zamiar zbudować freestylową zabawkę (właściwie to już buduje) i mam bardzo wiele pytań ale przecież KTO PYTA NIE BŁĄDZI.
kupiłem już kadłub silnika 701 62t i wał taki sam OEM ,cylinder 760 do szlifu albo wymiany tulei jeszcze nie wiem, zapłon 701 62t oem, teraz pytania
0) Jak skonfigurować zabawkę żeby fikła kozła i urywała ręce.........
1) czy pokrywa zapłonu będzie pasowała od silnika 701 61x
2) czy w yamahah wyprzedza się zapłon jak w kawasaki
3) jaką pompę wody najlepiej zastosować (ile mm i od czego)
4) kadłub będę wzmacniał od środka ,montował foothody, obcinał tył i boki,
nie wiem jak daleko obciąc boki,chodzi mi ile cm od tyłu
5) czy w superjecie zamontować kieryche RRP w tym samym miejscu co OEM czy może trochę niżej, pokrywa silnika mnie nie ogranicza bo robię już nową z karbonu i mogę zrobić trochę niższą jaśli zajdzie potrzeba.

Będe bardzo wdzięczny za wszystkie uwagi i pomoc w budowie tej zabawki.

pzdr.Benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 7:50, 14 Wrz 2009 Powrót do góry

kieryche zrub sam bedzie lzejsza i taka jak ci pasuje
pompa wody orginal z wypelnieniem i krutkim stizkiem
zaplon regulujesz calom plytką cewek
wszystkie pokrywy sa z zewnatrz takie same ruznia sie budowa wewnetrzna
Konfiguracja morze troche potrwac Very Happy

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
green machine




Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 94 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 4:12, 15 Wrz 2009 Powrót do góry

benek plywalesz krotszym superjet ze chcesz skracac?

zaplon mozesz wyprzedzic spokojnie o 3 stopnie tylko zupe lej wysoko oktanowa

701 rak nie urwie.

jaka rura?

skroc handlepole

w sprawie silnika to zdecydowanie pogadalbym z Witkiem
bo kazdy zestaw ktory sobie wymyslisz wymaga odpowiednich gaznikow
i wlasciwej zabawy zeby to chodzilo porzadnie.

Plywalem big bore skladanym na frankenstaina i wlasciwie ustawionym 701(team scream) rezultat : 701 wymiata.

i przeczytaj pare razy ostatnie zdanie z Witkowego postu
jest w nim wiele prawdy.
I tak na koniec
WELCOME TO THE DARK SIDE


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 0:04, 16 Wrz 2009 Powrót do góry

Biorę się za robienie budy, zamówiłem już w Hawlu plecionke kevlaru z włoknem węglowym 165gr/m (wydaje mi sięnajbardziej uniwersalna do wzmocnienia budy) ,mam zamiar kłaść po 3 warstwy to powinno dać ok. 1mm do 1.2mm (po odsączeniu żywicy) tylko nie wiem czy to nie za mało nie mam pojęcia jak mocno trzeba wzmocnić .Czytałem na forum PWC i H2O że kładą nawet po jednej warstwie szkła i węgla .Mam teraz pytanie czy należy szlifować boki na płasko czy zostawić wypóstki i obklejać je lecz wtedy będzie jazda bez trzymanki ze zrobieniem tego porządnie. Czy miejsce łączenia górnej połówki budy z dolną (w miejscu gdzie jest klejona) wypełniać wypełniaczem na płasko czy nie(wypełniacz specjalne kulki podobne do styropianu zmieszana z żywicą)

[URL=---------://www.fotosik.pl][IMG]---------://images44.fotosik.pl/199/7a24c5da4e7b59eamed.jpg[/IMG][/URL]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 0:18, 16 Wrz 2009 Powrót do góry

Co do kierychy to o ile krótsza ?
Rura będzie Factory B pipe limited, gażniki już kupiłem za niewielką kase razem z zaworami ,kolektortem r&d, podkładką blowsion, gażniki klient nie wiedział 46 czy 48 ale to są hyba mikuni robione przez niejakiego B'Onila firma Watercraft Magik z wykraplaczami rurkowymi i ekstra pompą.Zobacze co to jest jak przypłynie(nawet jak to lipa to dla zaworów i kolektora się opłacało).
Co to jest że piszą przy wałach korbowych +5mm lub +8mm ?
Mam problem z kupnem pompy i zastanawiam się nad poskładaniem magnum skat traka 144mm 12 kierownic z oemowym nozzle tylko nie wiem czy będzie pasowało bo w tej konfiguracji wychodzi 400$ taniej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 8:25, 16 Wrz 2009 Powrót do góry

krutsza o ile potrzebujesz , przewaznie o 1".
Gazniki to pewnie novi ,B nie robil gaznikow urzywal generalnie gaznikow novi . To prawdopodobne super zakup.
5+lub8+ to wal stroker czyli do orginalnego skoku plus 5 lub inna ilosc milimetrow .Wtedy zaczynasz budowac strokera i zaczynaja sie jaja.
Zwezki i ster kierunku to jest indywidualna sprawa , om powinien pasowac
Co do kadluba to powstaja gladkie sciany boczne

Ilu budowniczych tyle skuterow , karzdemu co innego pasuje

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 23:35, 16 Wrz 2009 Powrót do góry

Jestem na etapie zamawiania pompy Skat Trak cofniętej z 12 kier. tylko która będzie lepsza 144mm cz 148mm ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Czw 10:56, 17 Wrz 2009 Powrót do góry

Hello Ziomki, this is Muniek Smile

Widze ze budowa ruszyla. Super.

Co do kiery: RRP bedzie super, do tego tez potrzebna obejma, niski nosek, i kapota z hand holdami.

- Skrócenie budy i podciecie tylu pod katem - o ok 5 cm. Wywalic pianke z tylu. Wstawic zawory kierunkowe i linie trymu.
- Silnik 760...hmm trzeba bedzie tulejowac, 760 ma inny porting i nie ma walniecia z dolu.. albo cylinder z USA (conajmniej 4-5 firm).
- zaplon - sugeruje MSD (albo enhancer albo total loss, dla bogatych programowalny zaplon z UK)
- pompa: jak cos to mam dojscie do kopii skattraka - (super jakosc od 140mm do 158mm)..no i taniej... albo wklad do oem turbiny z roznymi stozkami.
gazniki: NOVI sa b.ok, ale zastanawiam sie ze jezeli silnik nnie bedzie mial duzej pojemnosci czy nie lepiej zrobic na jednym...

Muniek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 9:07, 19 Wrz 2009 Powrót do góry

Muniek jesli silnik 760 nie ma dolu to ktury ma??????? ,Zatanow sie zanim cos napiszesz glupiego.W ten sposub wprowadza sie ludzi w blad. Sam dobrze wiesz ze nie wszystko co z ameryki to dobrze dziala. Amerykanie buduja silniki do innych paliw.

Czym wieksza turbina tym mocniejszy uciag , oczywiscie potrzebna moc.
Ja jestem za 148 tylko problem sruby.

osobiscie nie skracal bym kadluba .

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 9:55, 19 Wrz 2009 Powrót do góry

Sprawa pompy rozwiązała się sama. Wszystkie aukcje licytuje snipem i nie ma możliwości przegrania aukcji a na pompie ustawiłem po prostu za niską kwotę i ktoś mnie przebił ale nie zapłacił i w końcu klient odezwał się i sprzedał mi dziś w nocy prawie nową pompę kompletną za mniej niż chciałem dać.Na H2O jest klient Maxxx555 który sprzedaje podróby skattraka tylko nie wiadomo jakiej jakości.

Temat skracania skutera wyjaśniony, tylko zastanawiam się nad podcięciem tyłu pod kątem bo i tak piankę z boków muszę usunąć do załoenia 2 szt. zaworów jednokierunkowych (wyloty chcę dać do komory pompy) a pozatym kupiłem kadłub połamany z tyłu i cały tył i tak muszę laminować.


Benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Stvoreq




Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo

PostWysłany: Sob 10:33, 19 Wrz 2009 Powrót do góry

Sprzęt zamawiasz ze stanów?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 11:53, 19 Wrz 2009 Powrót do góry

Wszystko kupuje w stanach nawet najdrobniejsze pierdoły, tak jest najtaniej. No i co najważniejsze wszystko w 100% zgzdza się z opisem .

Benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Pon 15:18, 21 Wrz 2009 Powrót do góry

Wiciu,

Wybacz ale chyba nie zrozumielismy sie: w serii yamaha 760 ma znacznie gorszego kopa (typowo freestylowego kopa) niz 701. Oczywiscei, mozna wstawic freestylowe (odpowiedni porting) tuleje i zrobic pewnei cos kolo 785cc albo zostac przy portingowanej 760. Ale nie w serii. 760 zawsze rozwijala moc gladko i przy wyzszych obrotach - przynajmniej takie mialem odczucie jak na nich plywalem.

Zawsze mozna zamontowac 66E (800cc powervalve) z cylindrami od 1200gpr. Wtedy ma sie serie co ma ok 130 koni.. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 18:41, 21 Wrz 2009 Powrót do góry

Muniek, z tego co wiem to w Polsce sa dwie Yamahy 760 przygotowane i zbudowane przeze mnie . Jedna byłego mistrza {do dziś jest nie do opanowania}, a druga, zbudowana do zabawy (posiadaczem jej jest Daniel, ale ma uszkodzoną śrubę) i daj Panie Boże każdemu taką zabawkę. Razz A jak się nauczycie jakichś figór (woskowych) to mnie zaproście, z miłą chęcią popatrzę.

MUUUNIEK!!!! Jak będziecie pisali głupoty, to przestanę Wam robić skutery.

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Stvoreq




Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo

PostWysłany: Pon 22:13, 21 Wrz 2009 Powrót do góry

Kolejne 2 Yamahy z 760ccm o ile się nie mylę startują w stocku i są własnością Siekajów. Na starcie żadna kawa (nawet superstocki) ani hydrospace nie mają szans, co zresztą pokazał w gdańsku wychodząc zawsze z pierwszej pozycji i dopiero hydrospace'y dochodziły go na końcu prostej Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)