Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Yamaha GP 1300 R 2004r. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Piotr-ek




Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mońki

PostWysłany: Czw 18:59, 12 Lip 2012 Powrót do góry

Witam, jestem nowy więc się przedstawiam, Piotr. Mam problem ze skuterem jak w tytule, ma zanik mocy, tak jakby jeden cylinder nie pracował na wolnych obrotach jak i po dodaniu gazu gdy sciagne jedna fajkę ze świecy którego bądź cylindra to praca jest taka sama. Dodając gaz do ok 3-4tys obrotów co chwila spadają i wzrastają obroty. Silnik jakby nadmiernie wibruje, poluzowało się kilka śrub i nakrętek od tłumika, ostatni cylinder tj od strony napedu jest jakby osmalony spalinami, ale to takie szare tez moze byc od wibracji tlumika, bo w tłumiku spaliny są czarne. Skuter ma 132h przebiegu, tuleje zeliwne w kazdym cylindrze i tloki prox. Usuniety katalizator, w te miejsce zwężka i sonda ominięta opornikiem. Komputer nie wykazuje żadnych błędów. Zmieniałem świece na nowe, nie pomogło. Przez otwory świec zaglądałem na tłoki to wyglądają ok. Proszę o pomoc, może ktoś miał taki przypadek?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
robson30




Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 61 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 22:35, 12 Lip 2012 Powrót do góry

mialem takie cos w podobie tylko byla ta yama na gaznikach(200r) to sprzedalem. ten silnik jest awaryjny ma wade waly,nie chce pracowac jakos na tych tulejach tylko najlepiej na cylnidrach nikasyl!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Piotr-ek




Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mońki

PostWysłany: Czw 22:44, 12 Lip 2012 Powrót do góry

ale około 15h chodził bez problemu...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
robson30




Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 61 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 23:51, 12 Lip 2012 Powrót do góry

ty masz wtryski?moze sie przyterla ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Piotr-ek




Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mońki

PostWysłany: Pią 7:42, 13 Lip 2012 Powrót do góry

tak, na wtrysku, sprężanie na tłokach ok 9 bar albo atm, nie pamietam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
robson30




Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 61 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 8:55, 13 Lip 2012 Powrót do góry

227230824 witcar zadzwon tam cos pomoga


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Piotr-ek




Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mońki

PostWysłany: Sob 9:17, 28 Lip 2012 Powrót do góry

pierwszy powód to przestawienie się przeciwwag wału korbowego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
robson30




Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 61 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 21:08, 28 Lip 2012 Powrót do góry

norma z tym walem Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)