Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Zmiana oprogramowania RXP-X... Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Jeffrey




Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 106 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 21:40, 12 Lut 2009 Powrót do góry

Mam takie małe nękające mnie pytanko...czy WITCAR będzie miał możliwość przestojenia Amerykańskiego RXP-X na wersje Europejską?Czytałem,że te idące na europę mają mieć inaczej zestrojony silnik który znacząco zmienia na plus komfort pływania...Czy to prawda?Bedzie można zmienić oprogramowanie sterujące silnikiem?
Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 9:19, 14 Lut 2009 Powrót do góry

Z tego co wiem to nikt nie zmieni programu fabrycznego , poprostu jest to tajemnica firmy. Morzesz kupic komputer z innym programem ( do tuningu ) lub komputer do programowania z płytom i potrzebnymi kablami . TOBIE chodzi pewnie o rurznice w skuterach USA i Europa wynikajace z przepisow. W USA skuter fabryczny nie morze przekroczyc 70 mil. W Europie takiego przepisu niema i nowy RXP osiaga 73 mile .

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dziurek




Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 18:13, 14 Lut 2009 Powrót do góry

Jedyne co mogę zaproponować to reprogram rev limitera do 8500 seryjnym rxpx-e ( tylko w nich się da to zrobić) , natomiast krzywych map paliwa i zapłonu w seryjnym nie da się zmienić. Najlepiej kupic stand alone-a Rotaxa EMS lub jakis juz z programem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Power Sports




Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 16:30, 16 Lut 2009 Powrót do góry

Jest róznica w komuterach w skuterach sprzedawanych w USA i Europie. Jest wgrany inny soft. Żaden dealer na świecie nie jest w stanie zmienić softu.
Możesz albo zmienić cały moduł na Europejski albo kupić moduł z wgranym programem racingowym o ile decydujesz się na tuning (co jest bardzo drogie i niesie za soba konsekwencje).
Natomiast róznicy w komforcie pływania nie ma absolutnie żadnej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jeffrey




Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 106 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 21:20, 16 Lut 2009 Powrót do góry

No dobrze, ale nadal nie wiem najważniejszej rzeczy - po co są te różnice w komputerach?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Power Sports




Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 12:45, 17 Lut 2009 Powrót do góry

Różnica w komputerach jest ze względu na jakość dostępnego paliwa w USA i Europie. Najgorsze paliwo jakie mozesz kupić w USA na stacjach benzynowych jest lepsze od najlepszego paliwa ze stacji benzynowej w Europie. Chyba że masz zamiar stosować paliwo racingowe - w zeszłym roku kosztowało 24,00pln za litr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dziurek




Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 13:30, 17 Lut 2009 Powrót do góry

A moim zdniem to róznica jest w krzywych paliwowych itd - oznacza to ze komp sam juz tak blokuje elektroniczne silnik by nie przekraczal 70 mil, natomiast po wzbogaceniu map masz lepsze osiagi na które prawo EU pozwala.- To jak piggyback do komputera kazdego innego pojazdu- w skuterze równiez mozesz takiego piggiego zastosowac choćby smt6, autronika czy innego AEMA.
Niemniej jednak bez ingerencji w silnik nie proponuje nic manupulować w elektronice. Wiem jak to się kończy- wielkimi kosztami.
Zastanawiam mnie inna sprawa ale to wynika chyba ze zmiany kraty w rxpxr czy one mają ten sam zakres obrotowy?? REV.
No jezeli seryjnie przykładowo rxpx lata 68 mil przy 8100 ,
to przy 8100 jaką bedzie miał prędkośc ten nowy rxpxr?
Ktoś wie.
Bo zakres obrotów do predkośc to już jest tylko mechniczny tuning - elektronika nie ma nic do rzeczy.
przykłądowo ja przy 8600 mam 85 mil na *** śrubie i ***kracie,
natomiast przy zmianie śruby na inną i przy tej samej *** kracie mam już tylko 82 przy tych samych obrotach.
Co ja podejrzewam to nowy rxpxr ma troszke lepszy program , ma inna krate i pewnie przełozenie śruby.
Do czego zmierzam- to że zmienijąc w rxpx jedynie śrubę i kratę to przy tych samych obrotach silnika można osiągnąć lepszy vmax lub przyspieszenie.

I may be wrong.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dziurek




Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 22:30, 17 Mar 2009 Powrót do góry

Na dzień dzisiejszy stwierdzam fakt iz jestem w pełni zmienic program w komputerze rxpx-a lub rxtx-a metodą Flash, zmian może być dostosowana do indywidulanych potrzeb klienta, przeróbek, albo wgrana poprostu inna mapa n.p z innym rev limiterem. Niebawem równiez będzie mozliwośc zmiany programu w Ultrze 250x, 260x oraz niektórych Yamaha-h.
Kontakt napewno juz znacie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)