Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Kawasaki 750sx Freestyle Edition by Alfmatic Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
alfmatic




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe

PostWysłany: Czw 13:54, 22 Paź 2009 Powrót do góry

Batut by się przydał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
alfmatic




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe

PostWysłany: Czw 13:57, 22 Paź 2009 Powrót do góry

Ile chcesz za Blac Jack'a 48?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Czw 13:57, 22 Paź 2009 Powrót do góry

No wlasnie wlasnie
mysle ze nawet kilka osob by suie znalzo:

- Ty
- Ja
- Piotrek (nie jest na forum, plywamy razem)
- Daniel (Blowsion yamaha)
- Arek (Blowsion Yamaha II)
- inni?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Czw 13:58, 22 Paź 2009 Powrót do góry

Blackjack - hmm, kurcze zaplacilem za niego kupe szmalu, nie wiem, musze miec gaznik do mojej 550sx... moze bysmy sie tak dogadali ze dasz mi 46mm z jakas doplata..?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
alfmatic




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe

PostWysłany: Czw 14:00, 22 Paź 2009 Powrót do góry

Ok. Ale na razie musze poczekać aż 46 przyleci.

Co będzie jak wywale waterbox'a?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
alfmatic




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe

PostWysłany: Czw 14:05, 22 Paź 2009 Powrót do góry

5 osób to jest już fajna grupka.
Nie źle by było jak by było parzyście.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Czw 14:07, 22 Paź 2009 Powrót do góry

Jak wywalisz waterbox'a (chociaz firma PJS miala w swojej ofercie wydech do Kawasaki 750 bez waterboxa) bedzie bardzo glosno, bedzie niebezpieczenstwo zalania silnika, oraz nie bedzie cisnienia w układzie.. aczkolwiek mowie, PJS robilo takie uklady a PJS bylo Bogiem w latach 80 i poczatku 90


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
alfmatic




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe

PostWysłany: Czw 14:09, 22 Paź 2009 Powrót do góry

Czy PSJ nie robiło setup'ów wybitnie pod racing?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Czw 14:17, 22 Paź 2009 Powrót do góry

Tak, kiedys freestyle robilo sie na racingowych maszynach (np. Pan Rippenkroeger, aka Ripper - freestyle na Kawasaki 550SX by PJS). W polowie lat 90 skutery zaczely sie coraz bardziej wyraznie dzilic na freetyle i racing. W latach kolejnych freestyle zaczal juz byc na tyle odnmienny pod wzgledem wymagan technicznych ze powstaly pierwsze wyspecjalizowane firmy freestylowe.. np Blowsion (ktory byl juz w latach 80 - ale malowal skutery i helmy, gratow nie robil), Wamiltons, 24/7, etc. Producenci ogolnych czesci (skattrak, riva, Jetworks, Novi, etc) zaczynaja ukierunkowywac swoje produkty tez 2 kierunkowo....kolejna rewolucja to wczesne lata 2000 gdzie zaczynaja sie juz powazne pojemnosci i powazne tricki we freestyle'u...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
alfmatic




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe

PostWysłany: Czw 14:24, 22 Paź 2009 Powrót do góry

Ja właśnie obawiałem się zalania silnika bez waterbox'a.

Przy racingu ryzyko jest niewielkie. Raz zapier....sz non stop płasko a ponadto siły działają głównie w tył więc woda raczej się cofa w kierunku rufy niż wali w przód a ponadto przez 90% czasu masz "full open throttle" więc ciśnienie gazów też nie pozwoli by woda doszła aż do silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Czw 14:27, 22 Paź 2009 Powrót do góry

Zgadza sie...wszyscy tunerzy obecnie stosuja waterbox'y pozatym bez niego jest kur...o glosno.

Ja chyba zapodam sobie ten z ATP, mam dobra cene na niego i podobno jest najmniej restyrykcyjny ze wszystkich (podobno testowali kilka firm zanim zrobili swoj) i nadal nie zbyt glosny... do kawki tez by pewnie podpasowal.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
alfmatic




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe

PostWysłany: Czw 14:34, 22 Paź 2009 Powrót do góry

Poczekaj z kupowaniem. Otworzymy mój, zobaczymy jak to jest skonstruowane i wyspawany własny aluminiowy lub z kwasówki.
Robiłem już baki ikolektory ssące pod turbo do samochodów to i to zrobie. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Czw 14:39, 22 Paź 2009 Powrót do góry

Mniej wiecej moge CI powiedziec na czym to polega, bo juz seryjny w 550sx poszedl pod "noz". Ogolnie puszka z alu lub fiberglassu z wejsciem i wyjsciem. W srodku komory, ktore zachodza na siebie by spowolnic przeplyw spalin i je wyciszyc... wiec wzialem diaxa i wyciachalem wszystko Smile Otrzymalem zdecydowanie ladniejszy dziwiek silnika, a ze silnik byl po tuningu i portingu nie bylem pewien czy waterbox cos dal...

Ja spawac nie umiem, chociaz widzialem to wielokrotnie, za to dobrze wychodzi mi demolowanie tego co mam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Czw 14:40, 22 Paź 2009 Powrót do góry

A jak juz jestesmy przy ZPT to trzeba rozwiercic te nasze dysze wylotowe (Venturi). To na bank! Conajmniej o jakies 2 mm.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
alfmatic




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe

PostWysłany: Czw 14:44, 22 Paź 2009 Powrót do góry

mam zajebistego ślusarza Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)